Höstterminen är här!

Hej!

Jag borde bli bättre på att blogga. Det blir ju lite som en dagbok så det är ju roligt iaf för mej att gå tillbaka och läsa.

Nu är vardagen här igen på riktigt. Försöker anpassa mej till den nya vardagen. Tycker att det går bra än så länge. Har fått iväg storasyster i tid till förskolan två mornar iaf! Så knut har skött sej.

Annars längtar jag efter en roadtrip till linkan på månda. Jag och knut passar på när pappan jobbar natt. Sen är det inte långt kvar till Cypern! Vi hämtade passen i tisdags. Knut har förändrats så mycket redan, hur blir det inte om fem år?

Slänger in en typisk juliabild. Stackars knut!


På återseende!



Kommentarer
Ingan

Vi längtar efter er!!

2013-08-23 @ 19:55:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0