Om detta hade varit en lunardagbok hade den hetat:"det luktar sneour"

Hej!
för att göra det ännumer nostalgiskt ska jag skriva inlägget list-form
 
- tidig start
- tonfiskröra ( det ni gres ovh Gittan)
-kaffe i kåsor
- mjölk i en senapsburk
- en fylld blöja i fegen. OBS inte Knuts! 
- shopping
- prata gamla minnen i amningsrummet
- tanke på att flytta om lite vagnar på kundvagnsparkeringen
- Ingrid som glömmer bort mitt barn
- någon tar mitt barn
- jag handlade 126 artiklar
-amning på en busshållplats
- prat om nattliga uppvaktningar 
- trötta som få utanför Europa möbler. 
 Och där satte vi p för den här roadtrippen! 
 
//fcp
 


Kommentarer
Ingan

haha, en stark resa med Smulanjuli och Ingan, kan man säga. Nostalgisk men även nyskapande, nya citat osv. Det roligaste men hemskaste var nästan när jag glömde ditt barn. Får en läskig il genom kroppen när jag tänker på att om du inte sagt något hade jag strosat iväg :S Fin slutkläm på bloggen btw! :)

2013-11-05 @ 20:59:21
Martina

Åh! Tonfiskröra! Åh! Ullared! Härligt!!!!

2013-11-06 @ 06:46:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0