Jobbilijobb

Hej där trogna läsare! 

Jobbar-juli här. Startade med kurs i Stockholm. Hotellnatt. Skönt att få sova ostört. Vaknade vid halv sex men somnade  om direkt. Gratis mjukglass på kursen. Jag åt tre.  Nu sitter vi på tåget hem. Och saknar min bebis så otroligt mycket! Funderar på att aldrig mer lämna honom! Tur att jag inte ska jobba på två veckor nu. 

Hemma har vi ett badrum nu! Vardagslyx på högsta nivå! Och tvättstugan verkar bli klar nästa vecka. Så till påsk, som vi sa när allt började.

Nu är vi snart framme i Nässjö! 
//fcp
 



Kommentarer
Ingan

Jag är trogen! Fast dålig på att kommentera. Så fuskigt med mjukglassen!! Var ifrån Hedvig en natt i helgen och jag förstår hur du känner -mao det blir inte lättare med tiden. Kram

2014-04-08 @ 23:38:26
gres

Här är en annan som tittar in med jämna mellanrum!Fuskit med kurs! Jag hoppas på att får åka på kurs i juni, men chefen verkar tveksam...

2014-04-10 @ 19:48:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0