För det är maj!

Hej! 

Här har ni mej. Inne på tredje jobbveckan. Ja det är slitigt. Ja jag saknar struten ( och de andra två med) nästan hela tiden. Ja det är mycket planerande och åkande. Men samtidigt härligt att få använda hjärnan lite igen. Och att få va lite vuxen. Och mitt ytliga jag gillar att få va lite fixad. Så det går bra, än så länge. 

Och vi har fortfarande inte någon tvättstuga! Vi får spunk här. Hantverkare är inte att lita på. Så frustrerande när den bara står där ( i gallerian?) och ingen gör nåt åt den. Så till midsommar kanske? 

Annars mår vi bra. Knut är mer vild än tam. Han hör direkt när man öppnar en dörr då kommer han krypande i full fart. Puh. Ingen annan träning behövs här! 

Snart ska mackan åka till jobbet och jag ska gå och sova  och hoppas jag blir väckt  av hantverkare imon! 

//fcp 


Kommentarer
Ingan

hehe, i gallerian:) Fint att det går bra med jobbandet! Knutisen måste ju vara jättestor nu! Skicka en bild!

2014-05-07 @ 21:29:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0