hon pendlar som en moraklocka (jag har stulit rubriken från gres)




hello!

Nu har jag SEMESTER! vilket känns otroligt underbart eftersom jag vet vad jag ska göra sen om två och en halv månad! Jag är med jobb! jag tror inte riktigt att det är sant! men än så länge så verkar det som att det är det! Lägenhetsletandet är i full gång. för jag tror inte att jag är redo att provbo än. inte för att jag inte vill utan för att det kanske inte är så lämpligt än.

Imån bär det av på den årliga resan till öland! Det ska firas. två jobb och sen kommer ju gres på sönda! packning och sånt ska tas tag i.

Snart kommer den anonyme hit och plockar upp mej. vi ska ta en fika eller nåt sånt. han är väldigt bra faktiskt! så otroligt dåligt av oss att vi har så fullspäckade scheman hela tiden bara. men snart så vänder det! yeeey!



//fcp





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0