Öland 2010!



Hej!

Jag är hemma från öland! Underbart!

Vi gillade:

- xante
- att annika missade ölandsbron
- killen i guldtights
- att anna kom i söndas
- läppväskan
- kimpa med orangea tånaglar
- killen i roffe ruff t-shirten
- den höga killen med dreadsen och hans kompis
- att hoppa i soffan
- tinys skrattanfall
- grillen nere på hörnet
- cyklisternas skumpa
- att fira jobb
- markuz
- rasta tiny på vägen hem


vi ogillade:

- cyklisternas vodka
- min huvudvärk i söndas
- att solen inte lyste
- att linnéa åkte hem i söndas


//fcp


ps. snart är det c och jag mot världen! Nu vänder det!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0