en dag med svägerskan



Igår hade Malin och jag heldag! Hon tog massa bilder, så gå in på hennes blogg och titta!
Vi beachade oss i östanå. jag brände mej rättså rejält visade det sej sen. Vi fikade loss på de där underbart goda kakorna som man knappa kan få nog av. helt plötsligt känner man vit choklad, nästa sekund känner man en valnöt! Jag får nog ta och baka såna nån gång. Sen va vi hos måmå och lyssnade på hur synd det är om min lillebror, haha. Malin körde lite traktor, bara för det är en lamborghini. Sen var det dax för vattengympa, som vanligt körde vi ganska hårt! kvällen avslutades med lite mat och allsång på skansen. trevligt!

Nu åker dom till österrike men när de kommer hem bär det av till kolmården! Vi hoppas på att kunna ta med oss gummistövlar och ett barn!


//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0