förhoppningar och regnbågar








Helgen var väldans trevlig. shopping på monki. fick ett vackert linne. sen stekte vi en stund på saltholmen och kvällen avslutades med grillning med kroater i slottsskogen. lördagen var det festfix och sen fest. kvällen avslutades med en lååååång diskussion. och det enda jag ville säga var att de skulle gifta sej i en kyrka.

Kniper det med jobb i höst kan jag alltid ta anställning hos Josie och jensa och siggan. De ska bara skaffa sej en kökssoffa först.

Idag har jag solat mest hela dagen. förutom en paus till gymmet. göttans. jag ska bli stark innan sommaren är slut. 

Snart är det jobb och jag önskar verkligen att jag hade haft en liten bärbar dator nu. så köp en sån till mej tack!


//fcp


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0