inte pimpig, inte geekig men bra ändå!



Idag har jag inte mycket för mej, känns ovanligt. har varit busy nu konstant. och är det inte jag upptagen så är nån annan det. det är inte lätt.

Ikväll blir det 25årsfest i appelhester för linnéa! det ska bli skoj. gittan och jag ska cykla. det kommer bli sköj! vi får se om vi hittar dit. vi måste ju faktiskt lära känna holsby med omgivning.

På månda bär det av till stockholm! disconamnen ska ha återträff. kan bli hur bra som helst!

dagens låt

power:
- han med c ♥
- epilator
- turkiet istället för ayanapa
- radera folk ur mitt liv


inte power:
- långt kvar
- tentor


//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0