Jag är nog det senaste på många olika sätt.




Den "kallaste" temperaturen inatt var 19,5 grader. shit alltså. jag svettades som han den där läraren nästan. haha! natten sniglade sej fram.. men när jobbet va avklarat mötte jag upp gittan och hämtade lite bikinis åså drog vi till östanå. det va riktigt najs. gittan flashade sej för en känd vetlandabo. sen hittade vi på historier om framtiden. först var det mest till min fördel. men sen så helt plötsligt blev det en twist på historien, som det alltid blir nuförtiden. och helt plötsligt blev det väldigt tragiskt. jag får helt enkelt vänta till efter ibiza för att vara på den säkra sidan.

semester den här veckan. idag skulle jag fått träffa lily, men det blir nog inte så. imån blir det maggan och gittan- roadtrip, yey! på onsda blir det ullared, eftersom det inte blev nåt i fredas. och på torsda blir det utflykt med flickorna davidsson. en bra vecka med andra ord!



//fcp




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0