Jag har praktiskt taget fått en bebis, och då är det inte Lily vi pratar om. 32



Veckan sprang iväg. och det va skönt. sen blev det helg vilket va ännubättre. varmt och härligt.

var ute på lite äventyr igår. kvällsmat hos gres. sen en "barrunda" med de förlovade och mannen som försökte få kontakt med oss. dåligt av vetlanda att inte har kompetenta bartenders i sin bar. dåligt! jag och spiken höll på att gå i taket! jag va nuckjucksarg nästan.. men vi fick varsin cosmo tillslut, små killar kan man alltid lita på! kvällen rundades av med ett litet nattdopp i östanå. fint. fast mycket musslor. men som sagt fint. eller jag har inte riktigt bestämt mej än..

well. jag håller mej nog inomhus idag. puh. det är varmt!


//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0