Jag skulle kunna gå på kalas varje dag



3 dagar- 3 kalas. Kan det bli bättre?


I onsdas var det kalas för Linnéa. Jag och gittan gjorde det hela till en utmaning och cyklade ju. vi höll på att inte komma dit. och nästan inte hem heller. nästa gång sover vi i holsby!

 

Igår var det kalas hos ingan. mycket skoj. Extra trevligt att träffa ingrid eftersom vi inte setts sen bröllopet. Det var ett riktigt kalas med jordgubbstårta och senare uno. trevligt!




och idag var nog det bästa kalaset för då var hanna och lily med. Lily är nog favoriten just nu! Det enda som fattades va lite dallassallad..





Men nu är det slut på det roliga. Börjar jobba om en timme. usch. Tur att det är lek med han med c imåneftermidda så jag har nåt att se fram emot iaf.


//fcp





Kommentarer
gres

Tack för tre härliga dagar!!

2010-07-24 @ 15:46:42
juli

tack själv! måste träffas snart igen!

2010-07-26 @ 14:14:46
URL: http://smulanjuli.blogg.se/
Ingan

Ja, det var härliga kalas! Hoppas du har det härligt i stockholm! Kram

2010-07-26 @ 23:47:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0