6 mot 1



det är lite elakt egentligen och sätta någon i en sån situation, om man inte vet om det innan! men nu har jag iaf testat på det, så kan jag göra det bättre nästa gång iaf! trevligt att de bjöd på fika iaf!

Snart är det soldusch och jag är nervös att jag ska bli orange eller se ut som ross. men å andra sidan så tror jag att linas mamma vet vad hon gör! :)



power:
- två dagar kvar till bröllop
- gått ner ett kilo (under tråkiga omständigheter, men ändå!)
- tiny tar examen imån!
- klänning, accesoarer och allt är klart!
- världens bästa b!

inte power:
- ingen ford puma
- slut på eror, som gör att man får ont i magen.


//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0