Det kommer bli en bra sommar!



Igår var det grill med vänner här. mest för att kronprinsessan gifte sej så vi skålade i bubbel. hoppas inte brun blev allt för dålig idag. hehe.

Jag hade gråtit om jag hade kunnat. men är inne i sån period då det inte finns några tårar hos mej!

På onsda blir det tyskland med ganska stor säkerhet. Så jag klarar av sommaren med andra ord. :)

pratade med den nyförlovade precis!! önskar att vi kan ses idag, saknar min gittan. men om det inte blir idag så blir det imån. Jag håller även tummarna för henne imån!



//fcp



Kommentarer
anna

sv: ja det var en grymt härlig nyhet för mig också :)

2010-06-20 @ 20:34:24
URL: http://addspirit.blogg.se/
Jossa

Vem har förlovat sig? Kan du förresten komma på mitt kalas den 3 juli här i Gbg? Puss.

2010-06-20 @ 21:39:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0