Hur du ljudet av Juli där utanför?





Min månad börjar imån!
Vi kan låtsas att vi firade lite det igår. samtidigt som vi firade midsommar/ 100årsfest/ examen. Vi åt hemmagjord sushi till lunch i äkta midsommar-anda. sen blev det lite mk-party. trevligt. kvällen avslutades med lite 80-talsmat och riktig champgane som var superdundergod! Tack igen disconamnen! till dessert blev det en rose-glass som jag iaf uppskattade. glassen hade vi mikael alm att tacka! mer presenter! väldigt trevlig kväll. vi i satc-gänget kan det här med trevligheter. det som kan ses som negativit var när gres lämnade oss och gick och la sej i det andra rummet..

Idag firar jag med att köpa den nya kentskivan. inte så bra som förväntat men jag kan nog lyssna på den ett tag.

Just nu laddar jag upp inför natten. det känns som att jag kommer mobilblogga en heldel framöver... vad man nu kan blogga om från ramkvilla iåförsej?

Power:
- en hel månad som är min
- linnea med uppdrag
- till götet och josie på fredag
- till bexx vecka 30
- sommarstrand


inte power:
- jobb
- inget jobb i höst



// fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0