tärntankar blandat med alldeles vanliga juli-tankar



först och främst dagens nya ordspråk:
Mister du ett jobb så står det tusen åter!

Sen så närmar sej bröllopet med stormsteg. så idag har en av mina fastrar varit här och inspekterat min klänning. hon, b och jag har kommit på en lösning som vi tror kommer vara hållbar. rent av snygg lösning faktiskt. det blir lite knappar och mindre snörning där bak.

Så just nu önskar jag mej en svart ros. gärna sittandes på något skärpliknande. ett alternativ är att jag syr rosen själv. å då måste jag skaffa mej lite material.
Sen måste jag börja leta väska oxå!

Nästa vecka blir späckad. klippning, soldusch, intervju, bröllop. Hade tänkt att hinna med att titta när Tiny går upp med sitt exjobb, men det ser mörkt ut. :( Jag får bjuda henne på en extra drink ihelgen istället.

förresten inget puma-bilköp idag. :( får väl vänta till september med det..

//fcp




Kommentarer
Jossa

Det finns en snygg rosett på monki som är som ett skärp, http://monkiworld.com/international/collection/#/product925

Blir jättefint på klänning!

2010-06-04 @ 08:15:40
juli

vi gillar samma saker du och jag! har faktiskt spanat på det på internet. ska till linkan ihelgen. får ta en tur till monki och spana in det i verkligheten!

2010-06-04 @ 14:27:48
URL: http://smulanjuli.blogg.se/
Lina

Jag hoppas du solduschar hos mor min på scanditan vetlanda!! :-)

2010-06-07 @ 19:22:16
juli

Klart att jag gör lina! skulle inte falla mej in att göra det nån annanstans!

2010-06-07 @ 19:50:45
URL: http://smulanjuli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0