världens sämsta bloggare ever




den här veckan går i snigelfart samtidigt som den går allt för fort. snart är det lördag. och egentligen vill jag inte det för jag ska skriva tenta.. men å andra sidan kan kvällen bli ganska spännande sen. gittan och maggan ska ge sej ut på äventyr igen!

Idag var det sol ute. så jag plockade på mej bikinin. smörjde in mej, tydligen inte så bra som jag trodde. så nu sitter jag här med en bränd rygg och lite brända skinkor. inte bra. men bränna mej, är ju det jag är bra på..


power:
- sol
- sommarschemat
- vattengympa
- bröllop snart
- roadtrip
- köpa bil imån?



inte power:
- tenta på lörda
- inte nåt jobb :(


//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0