fortifikationsverket





Elever när det snart är lov, är inget jag rekomenderar. de va som vilda höns idag och jag skojar inte. tur för mej att det inte är så många lektioner kvar.

vattengympa ikväll igen. idag  var det lite lugnare. tur för mej annars hade jag nog dött. sen tacos med familjen minus p. och sen despan på tv. en godkänd tisdakväll.

Imån ska jag agera hemmafru och laga lunch till tiny. En spännande lax som jag har hittat i en hemkunskapsbok. Kanske testa min nya bakgrej, som jag fick av måmå idag. Hon är den bästa bara så ni vet det!

//fcp



PS. Jag såg Oet i badhuset idag. jag ville snärta henne med min handduk. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0