hemmafru, nej tack





Idag testade jag min fina sawa 61. Det gick sådär. det var deg i hela köket! Inga stjärnor, inga hjärtan... det blev några läskiga rektanglar med lite vågor. Så fula så de inte ens får vara med i bloggen. och måmå som sa att det var så enkelt.. Men nu har jag hört sanningen, b säger att hon kan räkna på ena handen de gånger måmå har använt maskinen... hmm?

För att kompensera min dåliga hemmafru-karma lagade jag iaf god lunch till tiny. hon tyckte om det iaf! Tur det. hon ville ha receptet. Sen fick hon kaffe och misslyckade kakor. men hon tycker om mej ändån. Sorgligt när hon åkte. men på lörda blir det väl lek igen, då ska jag va sommarkatt verkar det som.

Sen var det friskis och jag körde helt slut på mej själv. jag kommer inte kunna gå imån vill jag lova! goodie!

godnatt!

//fcp



Kommentarer
Ingan

haha, det är som när jag skulle testa de där whoopie pies som jag skrev om på bloggen, om du kommer ihåg. Finns en anledning till att resultatet inte hamnade på bloggen sen. Men en eloge för att du försökte!

2010-05-12 @ 23:59:53
juli

Bra att du erkänner att dina blev misslyckade oxå.. :) Men jag ska snart göra ett nytt försök tänkte jag.

2010-05-13 @ 12:30:45
URL: http://smulanjuli.blogg.se/
angelica

åhh ändån, vad underbart!

2010-05-13 @ 17:54:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0