Historien om när hunden på taket ville äta upp Juli- sommarkatt






Som sommarkatt har jag tillgång till nyckel och kom hem ganska sent. låser upp och går in. Hör hur Karlsson skäller som aldrig förr. jag blir jätterädd och balanserar runt på fötterna, enligt markus. Till och med mattias på andra sidan luren blir rädd. Karlsson fortsätter skälla och jag ska gå fram och hälsa på honom, då trasslar han in sej i min handväska! markus och karlsson går in till tiny som ligger kvar i sängen och säger: "det där va ju inte så smart". jag traskar in till min logia och är rädd som bara den. drömmer om att Karlsson slickar på mina fötter.. Men morgonen sen så är vi kompisar igen, vi husdjur!


//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0