o:et (eller Å:et eller året) kan ta sin kalla basäng och dra...



Idag har jag inte jobbat. hur skönt som helst. har dock strykit 18 stycken skjortor.. puh. är jag inte den bästa dottern så säg? sen följde jag med mamma till arbetsförmedligen, för att ge stöd.

Hittade ett par väldigt mycket potentiella tärnskor. vackra. i siden dock, men tror att de kan harmonisera ganska bra ändå. lite mindre mardrömmar kanske det blir sen då med. får nog titta i och köpa dem efter jobbet imån.

har hunnit med lite vattengympa ikväll med. vi var fyra +linnéa och hon kände oss alla. så hon körde ganska hårt med oss.. det börjar kännas i rumpan redan nu. tur att det är vattengympa imån igen som gäller...

efter jobbet imån ska jag ta en tur till måmå. vi ska skrapa lite lotter och sen har jag spanat in en sak som liknar en sprits, fast det är ett rör och med figurer, har sett ett hjärta. kan tänka mej att det kan bli snyggt på cupcakes. så jag ska lägga huvudet på sne och be snällt om den. :) blider ska jag lägga upp snart.

jag och mina satc vänner har bokat in oss på smygpremiären till satc 2. Kan bli hur kul som helst ju!


//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0