Stark med handskar


Ja så är helgen snart slut.
Igår var det vedkapning som gällde. Blött och kallt var det. Tur att jag jobbade mej varm Jag tog i så mycket så idag behövde jag inte gå på bodypump!

Sen var det 25årsfest för hanna. det var skoj. Festen innehöll allt som en bra fest ska innehålla:
 trevliga människor, presenter, god mat, lite drama med blod och sånt där!


Här är hon födelsedagsbarnet med sitt egna barn!


och här är jag och min kompanioner för kvällen.





Idag har det inte hänt alltför mycket. har hunnit med några avsnitt av fåret shuan men annars har det bara varit lugnt. Hoppas på att inte jobba imån. :)


//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0