tärntankar

 




Härom natten hade jag en mardröm om bröllopet igen. Helt plötsligt va det dax och jag hade inte fixat nånting. Min klänning va inte fixad, jag hade som vanligt inte fixat nåt till ingan. Så vi sprang runt på twilfit, ingan i brudklänning och jag i en alldeles för stor klänning och barfota eftersom jag inte har köpt några tärnskor än, där letade vi efter korsetter, strumpeband och massa annat.

När vi kände oss redo sprang vi till kyrkan, som var enorm, altargången var nästan en kilometer och själva altaret låg uppe på en kulle. jack och bestman, bestman var hingsten, trummade på kyrkbänkarna. jag kastade ut min tärnbukett, helt konstigt. sen kände jag på ingans mage och då visade det sej att hon var gravid..  prästen pratade jättetyst och jag som stod jättenära hörde honom inte. men de andra gästerna som satt nedanför kullen hörde honom. bara för jag inte hörde honom missade jag när det var min tur att sjunga tillsammans med ak och gres. knäppt!

Får med andra ord börja ta tag i skoshoppandet och korsettshoppandet!

//fcp



Kommentarer
Ingan

Hahaha, jag dööör! Men du, det kommer nog ordna sig:) Och jag träffade prästen i helgen, han pratar högt, eller normalt i allafall! Längtar efter dig min lilla tärna!

2010-05-09 @ 23:26:46
URL: http://wedding.fagner.se
Juli

vilken tur atthan pratar högt så jag inte missar nåt! saknar dej med, bridezilla!

2010-05-10 @ 19:09:46
URL: http://smulanjuli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0