if we ever meet again




Idag sa en elev så här till mej: "ja, på sjuttitalet, då va du ju iaf ung och fräsh"
Jag visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen! hans kompis skrattade så han nästan grät. jag blev ledsen och sa att de skulle få ig båda två! nu "slipper" jag iaf den klassen på två veckor.

Imån ska jag ha spanska... vi får väl se hur det går!

power:
- tiny i vetis
- fredag
- boende till bröllopet- check
- satc 2 på ingång

inte power:
- folk som inte tar planerande på allvar



//fcp




Kommentarer
Ingan

Vilken ouppfostrad unge, jag hoppas han fick smisk med en kavel!

2010-05-19 @ 21:35:03
Juli själv

ja, jag låste in honom i städskrubben oxå!

2010-05-19 @ 22:45:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0