om jag kunde vrida tillbaka tiden



oj! det var verkligen evighetersen jag skrev blogg! Hela förra veckan var jag så nervös över att skriva nåt som gjorde att ingan kunde fatta att det var till helgen det var dax för möhippa. särskillt i fredas, när jag inte ville tänka på intrevju utan massa annat. men iaf. i lördags var den stora möhippedagen för vår Ingan Gold! Dagen var väldigt lyckad! om ni frågar mej då..




den här veckan är det matte som står på programmet. därimellan blir det lite otrolig jobbig väntan på telefonsamtal om jobb, lite satc 2 häng (iiiiii!) och jobb i holsby.


//fcp


Kommentarer
Ingan

Den var verkligen väldigt lyckad:) Åh, håller tummarna för dig en massa, hoppas de ringer snart mad glada besked!

2010-05-25 @ 11:03:26
Ingan igen

vilken smickrande bild där till vänster;)

2010-05-25 @ 11:04:10
Anonym

förlåt, men jag tyckte att det skulle va fint att ha en dagenefterbild oxå!

2010-05-25 @ 11:22:57
Ingan

Absolut! det är helt ok:)

2010-05-25 @ 13:59:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0