bröllopsfeber




B och p är på bröllop så det var ganska full rulle här på förmiddan. jag hade gärna följt med och tittat på vigseln. längtar tills det är dax för nästa bröllop. undrar hur det går för gittan och hennes gubbe och deras bröllopsplaner?

anyway. hade bestämt mej för ett bord på jysk till ett väldigt överkomligt pris. så jag åkte dit och skulle köpa. men det kommer inte förren den 8 december och så länge kan jag ju inte vänta. så nu är jag tillbaka där jag började. hmm.. har valt bort ellos-bordet iaf. ojoj! vilket i-landsproblem! imån efter tentan ska vi nog spana litegranna. Kanske blir det något av dessa. vad tycks?










Nähä. jag måste plugga.



//fcp



ps. imån får jag äntligen se mackan igen!!! Det är sista gången han åker utomlands så länge utan mej! yes!






Kommentarer
gres

jag gillar nog de två nedersta mest.

2010-10-17 @ 13:51:39
Hanna

Det vita!

2010-10-17 @ 17:19:58
Lina

Det var ju fina bord du hade hittat, svårt att bestämma mig vilket jag tycker är finast. Ett hett tips: Ta en kik på blocket. Vi upptäckte det fina med att köpa och sälja på blocket nu när vi flyttade...

2010-10-18 @ 10:14:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0