veckan jag sover på hotell

kärlek


Idag är det tvätt och packeftermiddag. imån bär det av till stockholm klockan sex. det är tidigt det!! kurs i stockholm i tre dar. sen hem på torsdakväll. då blir det räkmys med mackan, det blir ju nästan som hotell det med. sen på fredag bär det av mot köpenhamn med satc-gänget. goodie. en bra vecka!

På freda ska jag hinna vara med på lägenhetsbesiktning, sen är lägenheten min. yess! så på måndakväll, om jag inte är för trött efter jobbet (!), så blir det lite flytt! vill man hjälpa till så får man. en låda i taget sen får man nog vila en stund uppe i lägenheten. :) fyra våningar är högt!

shit vad den här månaden har gått fort. otäckt!




//fcp







Kommentarer
gres

jag gillar't!

2010-10-26 @ 22:26:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0