bara tisdag?



den här veckan sniglar sej fram. jag önskade att det va onsda idag.. men så va inte fallet. endast tisda. suck. well. imån ska jag försöka komma iväg till jobbet tidigt. så jag kommer någonstans i min "to do"- hög.

igår blev jag av med min lägenhet. kan ha glömt en kartong. men då ringer dom va? iaf måste jag ringa till försäkrningsbolaget och till vetab. alla dessa måsten.

jag och mackan var iaf duktiga i söndas. trötta som få röjde vi järnet. var uppe på vinden och hade oss. grannarna skrattade. hehe. sen tog vi en promenad runt ägorna. gick förbi drömhuset. mitt nästa projekt är att lära thindra säga att hon önskar sej drömhuset. :)

iaf. hoppas att helgen kommer snart. då är det lek i jönka. fagern kommer oxå. najs.



//fcp



Kommentarer
Ing

Yeah. najs.

2011-02-02 @ 17:32:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0