blinka lilla stjärna där



hu. jag kan misstänka att jag håller på att bli sjuk. har varit trött hela dagen.
men kan bero på att det var födelsedag här igår och allt annat vi hade och pyssla med. jag bakade muffins dom blev inte alls lika bra som dom brukar bli. vad har hänt? välkommen hit så jag får öva! han den där är ju inte så förtjust i sötsaker...



i lördas tog jag en sväng till jönka för en liten dejt med gres. det var trevligt. vill gå till bishop fler gånger. fest nästnästa helg! yey! kanske ullared.. men det är ju det där med pengarna.



//fcp







Kommentarer
Jossa

Åh, där är ni! Söta. Jag vill gärna ha lite sötsaker. Får komma och hälsa på er snart! Puss

2011-01-28 @ 14:53:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0