midsummer



tjena!

ett mycket uppskattat midsommarfirande här igår från min sida. jag är mer än nöjd. jag hade skoj. hoppas att alla andra hade det med. nu laddar vi inför m och ms bröllop.

vi började vid tolvtiden med lite kransmindande. min hann inte blev klar till lunchen. men den blev finast om man bortser från sunes lilla krans. åh så söt han va i den! silllunchen förtärdes ute på altanen. som blev färdigmålad alldeles lagom. jag är glad över min altan! sen åt vi tårta. en god cheesecake som linnea hade gjort. sen begav vi oss till fotbollsplanen och tog två grenar i vår åttakamp. stövelkastning och fotbollsskjutning. sen gick vi hem och körde spikslagning, golf och rockring. sen började det regna så vi fick ta en paus. men det hanns med bollkastning, äggrejs och sätta pannan i flaskan. grill blev det till kvällen med sen. vad vi åt! men gött va det. efterrätt på det med en liten chokladbakelse. festen led mot sitt slut runt ett snåret. vissa fick gå och lägga sej lite tidigare.

idag var det en ganska lugn frulle och sen när gästerna hade åkte hem har vi legat i soffan och sovit om varandra. jag har tittat på eat pray love med julia roberts. den som tuva novotny är med i. den var tyvärr lite seg. men nu kanske man ska ta tag i sitt liv.


//fcp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0