äntligen vår?




Idag kändes det lite som vår ut. det är underbart när det nästan är ljust när man kommer till jobbet.. och det är ju tidigt nu förtiden. jag är först på kontoret nästan varje dag. det ni! härligt. dessutom är det två veckor nu utan resor. det uppskattas. 

det är tomt här i huset. mackan jobbar eftermidda så jag får roa mej bäst jag vill.. suck. igår bakade, tvättade jag och hade mej. så idag gör jag inget alls. ligger mest på latsidan. goodie.

på lördag blir det ullared. jag, och svägerskan.  yeeey!



//fcp




Kommentarer
gres

du är duktig du! du måste blogga oftare, jag saknar det! Ha så kul i Ullis!

2011-03-03 @ 19:15:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0