cheeeeesecake



ojoj... idag har det inte blivit mycket gjort här hemma... vi har mest degat i soffan... eller vi gjorde en liten trip in till vetis och va på 15 årskalas en sväng. om hon har hunnit bli femton. hur gammal är inte jag då? Hjälp! sen sa jag, som mamman i min favoritbok när jag va liten: idag orkar jag inte laga mat. så som den underbara flickvännen jag är bjöd jag sambon på chilithai-mat. det var det som behövdes den här dagen. snart är det solsidan och lite rester av cheesecaken från igår. den blev väldigt god om jag fick säga det själv.

lilla baby Sune var förresten väldigt söt!! och lugn. gissa om jag tjatar om att jag vill ha en bebis nu. imon får jag nog träffa honom igen. åh! längtar tills vi nästan blir grannar.

sen var ju m och m här på middag. det va trevligt. det blev mycket ditt och datt. när dom lämnade huset gick jag och mackan till klubblokalen. där vankades det 30 årsfest. det var livat och vi kom inte riktigt in i gemenskapen. så vi gick hem ganska snart.

//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0