ett barn är fött!



wohoo! jag gillar när det föds bebisar i min närhet (ge mej fler!!) Grattis till er! hoppas att jag får träffa det lilla livet snart.

det andra lilla livet kom hem igår. det var mysigt. förra helgen fräschade vi upp hennes rum. jag är nöjd med resultatet. nästa projekt blir klädkammaren. vi börjar med de små projekten. hoppas dock att vi hinner med hallen innan det är dax för sommar och målning av huset. vilka ställer? jag ska måla lekstugan. :)

imån är det ullared alltså. B ska självklart följa med. missade nog den bokstaven sist.

nähä. nu ska jag ta den bästa platsen i soffan!


//fcp





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0