kan inte alla dagar vara söndagar?



hej!

redan tisdakväll. jag som hade tänkt skriva det här blogginlägget i söndas.
en underbart lugn helg som bestod av bra saker. i fredas, när jag väl kom hem efter jönkaresan i snöovädret, så tittade jag på så ska det låta och åt dillchips. i lördas hade vi sovmorgon. sen stanade jag lite med anna, man får passa på när hon är i vetis. det var hyvens. jag drack mycket te. sen latade jag mej med tidningar när mackan tittade på fotboll. jag tittade lite ibland. jag måste ju börja bli intresserad nu.
sen hade vi räkmys och det är så underskattat!

i söndas gjorde vi fika och tog den guldiga ut på tur. till kullebo, jag var ju tvungen att visa upp ägorna. tyvärr var snön alldeles för utspridd så det blev inte så mycket promenerande. lite mer solande och fikande trevligt. är vädret bra nu ihelgen blir det nog korvgrillning med hela familjen där ute. goodie.
i söndaseftermidda var jag hemmafruig och lagade fisk och potatis. sen bytte jag gardiner. vuxenpoäng. sen kom lilla t till oss. oväntat, men ack så välkomande. hon hade vuxit nästan minst tio centimeter.

sen vill jag bara tillägga att maggan och gittan är det roligaste på länge! dom borde ha en egen tv-serie.





låt mej inte vänta så länge innan jag skriver igen!


//fcp

 



Kommentarer
Ingan

oh, jag är verkligen inte en söndagsmänniska. Söndag = ångest. Fredagar, det är grejer det!

2011-03-23 @ 20:07:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0