ullared mitt ullared!



det var en perfekt roadtrip igår. alla shoppade loss. jag shoppade för minst. jag får väl se om jag kan ta lite bilder på fynden sen. köpte vackra gardiner till köket och till t:s rum. en weekendväska plockade jag hem oxå. som jag ska använda vid manchesterresan och i maj när jag ska åka på föreningen Sveriges byggnadsinspektörers årsmöte i malmö.

förövrigt så var det spännande att se den nya ullaredrestaurangen. det var en exakt kopia av ikea. likadan meny och hela köret. undrar om boris har fått betala ingvar för det.

idag är det underbart väder! så vi ska  ge oss ut på promenad och leta videkissar. sen har jag lovat att laga lasange. så det kan nog bli en bra dag!

dessutom längtar jag mycket efter att träffa den nya bebisen! jag kommer gosa sönder honom!




//fcp



Kommentarer
gres

Jag visste de! Jag visste att restaurangen skulle se ut som ikeas! Vad ska man egentligen tycka om det?

2011-03-06 @ 10:58:27
smulan

jag blev nog lite besviken... hade förväntat mej lite mer av boris...

2011-03-06 @ 16:06:31
Jossa

Ååh, ullared. Jag vill åka dit snart! Visa dina fynd! Tänkte också skicka en bild på nåt som du kanske gillar?

http://3.bp.blogspot.com/-WJ_CvkcRzXo/TWWL85275FI/AAAAAAAAAKM/LdVVCxzr1p8/s1600/fs1.jpg

Puss!

2011-03-07 @ 14:16:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0