tomt hus= tråkigt hus



det var fyra veckor sen som mackis (det nya töntiga smeknamnet) jobbade eftermidda och jag hade visst glömt bort hur tråkigt det är att va ensam hemma... imon ska b förbarma sej över mej en stund. sen bär det av till malmö på onsda. så jag överlever nog.

tittar på fyra bröllop nu. 20talsbröllop ser fint ut. det kanske är en idé? jag ska prata med m.

ilördas tog jag med lilla t till landet (alltså uppför backen till appelhester). vi träffade linnet och sune. å sen tittade vi på endagars gamla kycklingar. en underbar eftermidda!

Igår träffade vi dom flesta av våra nära släktingar. bara mina syskon och malin som lyste med sin frånvaro. linda, peter och simon kom förbi på fika å sen kom marcus pappa förbi en sväng. b och p var här på midda. jag visade dom drömhuset. sen tittade vi på mej när jag var liten och hade kritvitt hår.





//fcp




Kommentarer
gres

å då måste jag titta på 20-talsbröllopet!

härligt med kycklingar förresten!

2011-05-09 @ 21:23:39
Tiny

Jag kunde inte kommentera inlägget som var tillägnat mig:D så jag skriver tack i detta inlägget ist! Btw, urgulligt med småkycklingar!

2011-05-09 @ 21:54:34
Tiny

Jag kunde inte kommentera i inlägget som var tillägnat mig:D så jag tackar i detta inlägg ist! Btw, urgulligt med småkycklingar!

2011-05-09 @ 21:57:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0