tuesday



full rulle på jobbet idag. det har flyttats som bara den.. jag har flyttat in i ett nytt kontor. och det har varit skrivbordsflyttar hit och dit. provat och sen flyttat igen. suck. dock har jag och min energirådgivarkollega startat vår jakt på en elcykel!! var ute och provkörde lite idag. det är lite häftigt faktiskt. på torsda fortsätter jakten det blir lite spännande.

det hände inte så mycket ihelgen. ifredas mötte mackan upp mej i jönka å sen stanade vi, åt lite och gick på bio. Pirates 4 (den var bra, se den). sen i lördas var det 150årsfest i parken. trevligt ståhej med mycket folk.

mackan har köpt en studsmatta idag! wohoo! så nu är det bara lite målning av huset, inköp av trädgårdsmöbler och sen kan vi slappa hela sommaren.

nu ska jag gå och baka chokladbollar nu så jag är redo för desperate.

//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0