vår.. nä, det måste va höst



vad ledsen jag blir! var är våren?

i söndas sov och mackan alldeles för länge. men det var behövligt med tanke på hur sent det blev i lördas.. iaf sen kom thormalms hit och jag paxade sune precis hela tiden. vilken underbar pojke! vi ljuspartade sen lite på eftermiddan. ni glömmer väl inte homepartyt som jag och malin ska ha sen?

idag har jag fikat med familjen forssell. det va trevligt. lillan va sprattlig. sen fick jag uppdrag att fota skräp här i holsby. det var ingen vacker syn. annars ar jag haft en lugn hemmakväll ensam. men nu får han gärna komma hem snart.



//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0