husmor



Hej!

jag är ensam hemma nu ju så jag får passa på att skriva av mej lite då.

helgen flöt på bra. det va trevligt att umgås en stund med linnea och martina. sen hämtade jag lilla t och vi åkte till måmå. Hon blev glad över att vi kom. då blev jag oxå glad. så det var fint. igår gjorde jag rotmos och fläsklägg. vilket långkok! det var riktigt gott! jag är imponerad av mej själv ibland!

pratade med fagner innan. och vi konstaterade att vi har blivit riktigt vuxna. men hoppas att vi kan ses snart och vara lite larviga. förresten så försöker jag använda ordet tramsbyxa så mycket som möjligt för att lilla t ska snappa upp det..

jappjapp. det va det! nu ska jag dricka te och mysa under en filt!

//fcp




Kommentarer
Ingrid

Jag tror fortfarande vi är lite tramsiga och små innerst inne trots jobb, män, sambos, barn osv... Ränderna går aldrig ur:)Jag kör förresten också stenhårt på tramsbyxa.



2011-09-28 @ 16:48:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0