en dag kvar!

Igår i sommarvärmen var jag, b och malin i linkan en sväng. E nrolig trip som resulterade i mycket bra saker. En behå tex. och potentiella brudskor. Som är lite barnkalas fast ändå lite pensionär på samma gång.. Men sköna är dom! och det kanske är huvudsaken? är  väldigt excited nu över klänningen. shit.
 
och inser nu att det är inte långt kvar nu alltså. jag får lägga på ett kål!
idag har jag beställt frisör, äntligen.  har ju bara pratat om det sen i februari!! och nu ikväll har jag besällt 17 meter tyg. undrar om det räcker!?!?!? hehe. B pratar om strumpbyxor. men jag tror inte att jag kommer frysa.
 
idag har varit en tråkdag på jobbet. bara för det snart är semester. men duktig har jag varit och städat udan sånt som har legat och gnagt. men nu är det bara en dag kvar. sen är det semester!
 
 
//fcp
 


Kommentarer
Jossa

Har du semester nu? Grattis! Vilken frisör har du beställt hos? Puss.

2012-07-16 @ 15:56:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0