Paketens dag- igår

Hej.
jag undrar varför jag inte kan mobilblogga? gres har ju mobilbloggat hela helgen.. hmmpf.
 
Anyway. Igår när mackan och jag hade vårt dagliga förmiddagstelefonsamtal så nämnde han förbigående att jag hade fått paket. Som om det inte alls var viktigt?!?! Men han fick minsann öppna paketen på stört. och det var t:s klänning. Sen drömde jag om den hela dagen och när jag väl kom hem grät jag nästan för den var så fin. Åh jag kan nästan inte vänta tills jag får visa den för henne. egentligen skulle jag kanske vänta att visa den till den stora dagen. men kan inte riktigt hålla mej. så här är den:
 
 
Sen om inte det var nog kom mina 100 yards organzaband. kanon.
 
och trodde ni det var slut med det? nej, ett paket med min backspegel levererades oxå. wohoo. Så nu har min lilla lillebror fixat det. så den guldiga är komplett igen.
 
 
annars är jag jätteförkyld och har typ målbrottsröst. lite roligt ibland. men väldigt jobbigt när man pratar mycket i telefon på jobbet. och när man står inför nämnden och ska pratar. men två och en halv dag kvar att jobba!! bara att härda ut.
 
 
//fcp
 
 
 
 


Kommentarer
Ingan

Åh superfin!! Härligt med paket!

2012-07-04 @ 12:59:46
Anonym

Åå va fin hon kommer bli!

2012-07-08 @ 20:23:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0