Nu vågar jag skriva igen

 Förra veckan va jag rädd för att skriva,för att jag skulle  avslöja mej angående helgen. men nu är helgen slut så nu kan jag skriva igen. Det va möhippa för världens bästa bexx!  Och vad roligt det va!  Vi började redan viid åtta med instormning hos dem. crille blev kidnappad samtidigt. sen åt vi frukost och därefter åkte vi till en glashytta. där fick hon blåsa lite glas. det va häftigt. sen blev det lite vedeldad bastu, Förfest å sånt. kvällen avslutades med mat på mysigt ställe med småsmå hamburgare.  Sen utgång. vi gravida orkade med till klockan ett. Sen tackade vi för oss.  En bra dag! 
 
så trött är jag idag! den här veckan lämnar jag t. Och idag vaknade hon vid kvart öveR fem. Jag försökte få henne att somna om en stund. Men hon gick på repeat. Så vi avverkade många ämnen idag på morgonen... Roligt att lyssna på hennes funderingar. 
 
Idag har jag nog känt mej höggravid. Men vet inte om det är sviter från helgen eller om det är ett faktum. Jag håller er underrättade.. :-)
 
 
nu är det sovdax.
 
 
//fcp


Kommentarer
Bexx

Finaste! Ni var så imponerande uthålliga! Är så glad att jag har er!

2013-04-17 @ 17:03:07
Ingan

Härligt med hippa! Jag vill också känna någon som ska gifta sig så man får partaja lite. Men, inte så lätt att partaja höggravid, det är ett som är säkert - bra kämpat!!

2013-04-18 @ 19:22:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0