Punka på bilen= blogg

Japp igår när jag skulle åka hem från jobbet var bilen sned. Så nu sitter jag här på bussen, och ja det är riktigt tidigt! Natten har Varit lååååång. Tror att jag sover extra dåligt när Marcus inte är där bredvid. Ingen att hosta på.

Annars borde jag ha sovit som en gris. Vi hade friskvårdaaktivitet igår med jobbet. Gick typ sju km. Sen grillade vi korv. Det va härligt. Dock regnade det. Och som tur va så provade jag min regnjacka i måndags, det fattades några cm. Så jag lånade Marcus.

Imon ska vi åka och titta på bil. Håll tummarna för att den är fin!

Nu är inte min busstur längre!


//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0