Vår! Och mindre än 20% kvar

Hej! 
 
härligt vårväder ute idag! Lovely! Bra oxå för snart kan jag inte knäppa min vinterjacka.  
 
Veckorna rullar på samtidigt som tiden går riktigt sakta.  Denna veckan var det besök hos barnmorskan. Magen växer som den ska. så det är bra. Jag börjar känna av min viktuppgång på 13 kg. Och undrar när man egentligen räknas som höggravid. För så känns det inte riktigt än. 
 
Ullared blev en toppenresa. Och vi kom hem med 175 olika saker.  maken höll sej lugn Nästan hela tiden, bara lite panik ett tag vid gardinerna. Hehe. Just nu tvättas diverse bebissaker men sen ska jag visa vad vi köpte.  
 
well. nu ska jag vila en stund. Ha en bra helg!
 
//fcp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0