Att försöka igen!

 jag blev lite bloggsugen såhäfriår fredaeftermiddan.
 
Nu ska vi se om det blir återkommande, eller om det bara är en engångsföretelse?  
 
Hösten gick i ett nafs. Jag sov väl nästan bort den. Tur att det är bättre nu.  Kör tillfället mår jag kalas! Njuter av min växande mage! Och oj va den har vuxit  dom två sista veckorna. Dagen till ära är det 126 dagar kvar! 
 
Annars ser jag fram emot en lugn helg. På söndag blir det kalas för oss allihopa. 
 
En fråga. Hur mycket pengar ska man lägga på en skötväska?
 
 
//fcp


Kommentarer
Ingan

Kul med blogg! Vi köpte babyproffsens eget (?) märke. Baby travel heter den, kostade kanske 350. Men mest handlade det nog inte om att den var billig utan vi tyckte det var bra fack och så. Mycket nöjda hittills iaf!

2013-02-03 @ 15:05:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0