Grabbligan!

Igår va lillen två veckor! Han är fortfarande en helt underbar bebis! Två nätter i rad nu har han bara vaknat en gång vid halv fyra. Hoppas att det håller i sig. Igår va vi på Bvc och vägde, han vägde han 300gram mer än när han föddes. Så nån verkar ha grädde i tuttarna. 


Igår va vi även och visade upp oss på mitt jobb. Det va skoj att komma dit. Men sen var det lika härligt att gå därifrån. Jag fick veta min nya lön, det va trevligt.

Sen till gårdagens stora händelse! Det föddes en liten pojke igår! Så roligt! Nu har lillstrumpan två små kompisar! Så kul!

Nu blir det en liten powernap innan vi ska hämta storasyster.


//fcp



Kommentarer
Ingan

Bloggeliblogg!!

2013-07-01 @ 20:32:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0