Från en lunardagbok till ett vuxet inlägg

Vill bara berätta hur nöjd jag är med vår vagn! Verkligen värd pengarna. Smidig istan men ändå terränggående! I lördags lyckades jag komma över två nerblåsta träd! Det ni! 
Här är den alltså älskade crescent trike.

Och som sagt bebisen gillar den! Särskilt nu med sittdelen! Ser fram emot många fina promenader i höst och vinter. Btw så har jag unnat oss en lyxåkpåse. Så när det blir kallt ska ni få se! T undrade vad man har i en åkpåse, inte så kul så här i efterhand...

Men något som däremot andra kanske kan skratta åt var när hon såg att morfar p hade kartor över gården och hon undrade varför han inte hade en gps. 😄
Saknar henne den där lilla. Men nu är det inte långt kvar tills på freda. 

Nä nu får bebisen ha ätit färdigt. Så jag får äta lunch oxå. 

// fcp



Kommentarer
Ingan

Gillar också er vagn, fick ju testa på den lite när vi var på ohlsons tyger:). Lite avis. Heddans känns skranglig nu. Får man köpa en ny?

Svar: Det tycker jag att man får, det manliga könet håller nog inte med... Men det finns ju folk som har haft fem vagnar när barnet är lika gammalt som heddan. Sittdelen är lite liten på vår vagn, det är lite dumt.
smulanjuli.blogg.se

2013-11-06 @ 16:28:06
Ingan

Jag kommer hålla dig till ditt nyårslöfte och löftet att komma hit och bada badtunna:) Tack för senast!

2013-12-30 @ 20:27:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0