12 februari

Hej! 
 
här springer tiden iväg (klyschigt, jag vet). Redan onsdagkväll. 
 
fikadejt med gres och Linnea I ekenäs. Roligt. Som på den gamla goda tiden. Kakan hade bakat goda semlor. 
 
knut är mallig nuförtiden. Ny bilstol. Och premiär att sitta I barnsitsen (?) i kundvagnen. stora killen. Dessutom har han kommit på att man kan ställa sej upp. 
 
imorron ska vi till bibblan. Alla säger att barnen stannar upp och lyssnar direkt så det ska bli spännande att se hur knut reagerar. Sen ska vi till gammelmormor och hänga lite med mina kusiner. Bra torsda.
 
sen fredag. Alla hjärtansdag. köpte superfina boxar på lagerhaus till barnen. Mannen har fått tulpaner redan. Jag tror inte att han får nåt mer. han är svår med presenter. Det är nog han sämsta egenskap, att han inte önskar sej mer saker. 
 
nu ska jag passa på att sova lite.
 
 
 
//fcp
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0