Två månader senare

Hej! 

Är det överhuvudtaget någon dom tittar in här? Jag har glömt bort bloggen. Här går veckorna alldeles för fort. Struten är ju snart fem månader. Vad hände? 

Det har varit en lång vecka här. Mackan har jobbat eftermidda plus lite förmiddag. Knut har varit lite gnällig, det visade sej att det var tand nummer två som ville upp. Men idag är det fredag och alla verkar vara på bra humör!! Vi ska fira helg med att åka in till stan, hehe. Fredasshoppa lite och äta på chilichai. Ska försöka provköra en bil oxå. Min man har blivit smittad av Nilssons... 

Som jag alltid säger, jag ska skriva snart igen.

Puss puss 


Kommentarer
gres

Jag tittar in!! Skriv mer!

2013-10-20 @ 19:05:38
Ingan

Typ jämt, så inlägg uppskattas:)

2013-10-21 @ 12:28:15
bexx

jag lever också på hoppet :)

2013-10-21 @ 16:50:57
Angelica

Jag med :)

2013-10-26 @ 22:39:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0