Nyårslöftet

Hej där!

Japp mitt nyårslöfte blev alltså mer uppdatering på bloggen. Så heddan kan skriva ut lite mer och ni andra har nåt att läsa. 

Fredag idag. Först fika med Gres pch Linnea. Pojkarna va givetvis med. Är kanske ute och fikar en gång varannan månad och då känner jag mej som en riktig lattemamma... Jaja. Knut gjorde sin debut att äta gröt offentligt. Det gick bra. Trevlig fika var det! Hoppas på att få se Gres snart igen! 

Sen hem till mackan och Tintin( det nya smeknamnet). Jag har pysslat med lite grejer till hennes nya rum. Sen blev det tacos och nu barniefilm. Hoppas att båda barnen sover inom en snar framtid. 

Annars var julhelgen lugn och fridfull. Jag har haft en hemsk förkylning men nu börjar den försvinna. 

Ses snart igen. 

// fcp


Kommentarer
gres

Yay blogg! Mkt trevligt att ses! Så det var Knutans första offentliga gröt? Det gick ju galant! Hälsa Mackan och Tintin (gillar nya smeknamnet skarpt!)!

2014-01-06 @ 19:02:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0